Permalink : http://id.nii.ac.jp/1095/00001157/
A case for employing syllabus and curriculum design techniques while creating English language courses for university students in Japan: based on existing research and anecdotal evidence
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
本文 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
アイテムタイプ | 研究ノート / Research Notes |
---|---|
言語 | 英語 |
著者 |
Gupta Juhi
|
雑誌名 | 名古屋学芸大学研究紀要.教養・学際編 |
雑誌名(英) | The journal of liberal arts, Nagoya University of Arts and Sciences |
号 | 14 |
ページ | 21 - 35 |
発行年 | 2018-03 |
出版者 |
名古屋学芸大学
|
ISSN |
13498452
|
大見出し | 研究ノート |
大見出し(英) | Research Report |