Permalink : http://doi.org/10.15073/00001311
主教材変更の受容プロセス―教材選択に関わらない非常勤日本語教師のナラティブ分析より―
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
本文 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.15073/00001311 |
---|---|
タイトル(英) | The Process of Accepting New Main Teaching Materials: Analysis of Narrative of Part-time Language Teachers not Involved in Selecting Teaching Materials |
アイテムタイプ | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
著者 |
近藤 有美
/ コンドウ ユミ
夛田 美有紀 / タダ ミユキ 川﨑 加奈子 / カワサキ カナコ |
雑誌名 | 名古屋外国語大学論集 |
号 | 5 |
ページ | 183 - 201 |
発行年 | 2019-07 |
出版者 |
名古屋外国語大学
|
ISSN |
24334332
|